۲۴

سلام...نمره های این ترم را دادن...خوشبختانه معدلم از ترم قبل بهتر شد...باید تلاش کنم تا این ترم بهتر هم بشه...با این پسره هم چند شب پیش رفتم سینما...من بهش قبلا گفته بودم می خوام فقط برای دوستی...دیشب یه اس ام اس داده می گه یه چیزی بگم ناراحت نمی شی؟!...گفتم نه!...می گه من از صمیم قلب دوست دارم و می خوام همیشه در کنارم باشی و از اخلاق و رفتارت خوشم میاد و از این چرت و پرت ها!...حالا جالبی اش هم به اینجاس که من همش تو این مدت ضایعش کردم و اصلا بهش رو ندادم...فکر کنم باید با پسرا اینجوری رفتار کرد...آقای دوست پسر قبلی را که همش بهش محبت می کردم آخرش تو زرد از آب در اومد...خلاصه دیشب تا این اس ام اس را داد...من جوابش را ندادم و خودم را زدم به اون راه...گفت می دونستم ناراحت می شی باید رو در رو باهات صحبت کنم...من که دیگه حوصله ندارم که هم خودم وابسته بشم و هم یکی دیگه وابستم بشه...آخه تاکید کرده بود که من خیلی زیاد وابستت شدم...حالا خوبه من همش اذیتش کردم...اگه با محبت رفتار می کردم چی می گفت...فعلا که خوشحالم چون معدلم خوب شده...باز میام براتون می نویسم...فعلا...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:39

از خود راضی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:45

نه زندگی آنقدر زیباست و نه مرگ آنقدر ترسناک
که انسان به خاطرش شرفش را بفروشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
همینجوری گفتم... می خوای در مورد این جمله فکر کن...

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:54

من مرا قوربان!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.